Senaste nytt

Bekräftat: Fri dryck för Diamond i Go

Tyvärr kör systemet 30/100 på återbetalning av bokningar från förra året som bara gav mig 20/100. Har inte orkat ringa och härja om det.

Men herregud, det finns ingen mängdbegränsning. Den människan borde erbjudas en kurs i SAS servicekoncept samt i bemötande...

Absolut. Nu var det inga sura miner denna gången, men denna förvirring kring vad som gäller och den konflikt som ändå uppkommer är onödig i en serviceorganisation.

Det är det här jag är så jäkla rädd för att SAS CC kör en "fri tolkning" på reglerna....dvs olika regler på olika flyg.....

Jag har X antal vänner som arbetar som CC på SAS och när jag frågar dem om EBD så får jag olika svar......:confused:.....men även hur servicen skall göras....
Helt galet att detta får fortgå......dvs ...att "tombola" servicekoncept får fortgå.....:mad:

Last edited:
Det är det här jag är jag är så jäkla rädd för att SAS CC kör en "fri tolkning" på reglerna....dvs olika regler på olika flyg.....

Jag har X antal vänner som arbetar som CC på SAS och när jag frågar dem om EBD så får jag olika svar......:confused:.....men även hur servicen skall göras....
Helt galet att detta får fortgå......att "tombola" servicekoncept får fortgå.....:mad:
Och hur tror du då det kommer att bli när dom ska ge EBD särskilt bemötande ombord (på något sätt) :D Det kommer att bli syntax error för en del...

Men herregud, det finns ingen mängdbegränsning. Den människan borde erbjudas en kurs i SAS servicekoncept samt i bemötande...

BA har ju ett system där frekventa resenärer kan dela ut en "golden ticket" till någon person som gjort något särskilt bra, och som då blir inkallad till chefen för att få en belöning.

Kan SAS införa någonting liknande för EBD? Ett rött kort som man kan dela ut, och som leder till att mottagaren blir inkallad till chefen för en uppsträckning.