2A och 2CGyllenbock skrev:Har inte brytt mig om att ringa och boka en plats ännu. Vilka platser har ni?Klicka för att utvidga...
2A och 2CGyllenbock skrev:Har inte brytt mig om att ringa och boka en plats ännu. Vilka platser har ni?Klicka för att utvidga...
Kika här:Gyllenbock skrev:Vore kul att veta hur många det egentligen är från BC som kommer att åka till Houston denna sommar. Spara några Mikkeller till mig är ni snälla. (vore förskräckligt om det inte fanns några på returflighten)Klicka för att utvidga...
Troy1 skrev:De flyg jag har inbokade för tillfället är:Yazd - Tehran, Iran air 26/6Tehran - Baku, Azerbaijan Air 27/6Baku - Tblis, Qatar 1/7Jerevan - Kiev, Ukraine air 12/7Kiev - Dubai, Ukraine air 14/7Dubai - Moskva - Stockholm, Aeroflot 16/7Stockholm - Budapest, Norwegian 26/7Krakow - Stockholm, Norwegian 7/8Mycket spretigt med olika bolag..Klicka för att utvidga...
Det ska jag nog allt kunna dikta ihop. Dock utan bilder från iranska flygplatser då de är lite petiga i vissa avseenden ;-)Voyageur skrev:Recension från 6 första bolagen från dig vore ju underbart att se senare i sommar!Klicka för att utvidga...
Troy1 skrev:Det ska jag nog allt kunna dikta ihop. Dock utan bilder från iranska flygplatser då de är lite petiga i vissa avseenden ;-)Klicka för att utvidga...
JohnnyWilde skrev:5 juni ARN -LHR SAS minus7 juni LHR - ARN SAS minus24 juli ARN-FRA SAS plus26 juli FRA-SAS. minusMin kortaste turnaround hitills....27 juli ARN. - AGP SAS plus3 aug. AGP - ARN. SAS plus28 aug. ARN - DOH Qatar Business29 aug. DOH - BKK Qatar Business min första 38012 september BKK - DOH. Qatar Business min andra 380 ;-)13 september DOH - ARN. Qatar Business12 nov ARN-PVG SAS minus OT pending15 nov. PVG - ARN SAS Minus OT pendingHar en resa ToR Birmingham i november för att kolla Slayers europaturnepremiär men jag har inte bokat flyget.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:18JUN CPH-OSL-EDI / SK /PLUS20JUN EDI-CPH / SK / MINUS2JUL-13JUL "UNDER CONSTRUCTION" (BUSINESS/FIRST) SYDOSTASIEN (och ev AKL)15 JUL CPH-FRA-FAO / LH / BUSINESS22 JUL FAO-FRA-CPH / LH / BUSINESS24 JUL CPH-ARN / SK / MINUS26 JUL ARN-CPH / SK / MINUSKlicka för att utvidga...