Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu i SAS lounge T5. Nu är det semester! Shorts, sandaler och små barn...
ImageUploadedByTapatalk1434967512.283953.jpg

SAS pop up ARN fullt med folk, antagligen eftersom SK903 är 2 timmar sen.
Är det dåligt väder i NYC?
De flesta flyg från EWR och JFK var försenade vid avgången i går em. 1-2 timmar sena.

Själv sitter jag på LHR T5 och i GF, väntar på BA 780 till ARN tillsammans med min Pappa fick bli 2B idag för mig.
Lite ring så spelar vi, det regnar här och det gjorde det även igår.

Mjukstartar loungehängandet med SAS pop up på ARN. För någon som inte varit i en lounge förut finns det inget att klaga på ännu :) Det är väldigt lugnt och inte så mycket folk här.

Är det dåligt väder i NYC?
De flesta flyg från EWR och JFK var försenade vid avgången i går em. 1-2 timmar sena.

Själv sitter jag på LHR T5 och i GF, väntar på BA 780 till ARN tillsammans med min Pappa fick bli 2B idag för mig.
Lite ring så spelar vi, det regnar här och det gjorde det även igår.
Var regnigt i NYC då...

Kort visit i Menzies Aurora lounge på ARN T2. På väg mot MSY via CDG o JFK.
Fick uppleva nya incheckningen på T2, aningen förvirrande då köande människor skymde skyltar odyl.

• Gilla
Reactions: doc
Tagit plats i Salon Air France CDG 2E gater M. Kort visit innan avgång mot JFK från ett soligt Paris....

Här serveras varm frukost med omelett och tillbehör, fruktsallad och bakverk. Just nu servas champagne av märket Deutz. Hinner inte publicera några bilder nu: snart dags för ombordstigning....

Luftigt, modernt och elegant! Nya loungen riktigt snygg o fräsch.
OT: AF har börjat dela ut menyer - två olika val till varm frukost på morgonflyget från ARN.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen