Jakob Österberg
Medlem
Vad är Virtuoso, och hur funkar det? Sidan ser lite kaosig ut härifrån. Vad har de för deal på Grand?
Vad är Virtuoso, och hur funkar det? Sidan ser lite kaosig ut härifrån. Vad har de för deal på Grand?
+ entre till spa + eurobonuspoäng. Skulle 1poäng/krona inkludera room-rate är det nästan för bra för att vara sant(tvekar dock att det är så).Bokar man Grand Hotel i Stockholm via Virtuoso får man följande:
Alltså i stora drag ett likartat erbjudande som SAS, däremot får man inte 15 % rabatt på rumspriset via Virtuoso.
- Upgrade on arrival, subject to availability
- Continental breakfast daily, for up to two in room guests
- $100 USD Equivalent Resort or Hotel credit,
- to be utilized during stay (not combinable, not valid on room rate, no cash value if not redeemed in full)
- Early check-in/late check-out
- subject ot availability
Nu !!! fick jag svar från diamondsupporten att detta kommer att finnas tillgängligt via diamondsidan under helgen så jag kan tyvärr inte boka än. Tur att Grand var lite proaktiva och fixade en manuell bokningNu har jag tydligen rört om i grytan. Skall tydligen bokas via Eurobonus-sidan men detta var inte klart än, dock skulle dom fixa det snarast
(får se hur lång tid SK IT tar på sig :-/)
Incheckad. Kan bekräfta voucher på 700kr. Dessutom fick jag uppgradering från billigaste möjliga rum till superiorrum med balkong och utsikt mot slottet - sweet!!
EBDApp app app, bokade du som Diamond eller via virtuoso?