Senaste nytt

När har du INTE blivit uppgraderad som Club Carlson Concierge?

niksal

Medlem
Observera rubriken för tråden, tack. När har du INTE blivit uppgraderad som Concierge medlem. Uppgraderingar eller uteblivna sådana för guld-medlemmar finns det andra trådar för.

När Club Carlson lanserades så kollade jag upp med Club Carlson vad som egentligen gäller för Concierge vs Guld. Då var svaret att Guld endast bör få bästa rum inom samma kategori, men att Concierge alltid skall uppgraderas till nästa kategori. Detta kan ha ändrat, och CC är inte tydliga med detta, men jag brukar få bra med poäng som kompensation om min Concierge-status inte noterats och jag inte fått en uppgradering.
 

FF#1

Medlem
Ett problem är nog att man inte ser hela rubriken i forumet utan först när man öppnar tråden, "Concierge?" syns inte.
 

niksal

Medlem
Radisson Blu Silkeborg. 2/3 utan uppgradering nu. Riktigt svagt, och har skickat vänlig feedback åt dem. Hoppas ett eventuellt fjärde besök blir bättre...
 

Agö

Medlem
För första gången på mycket länge fick jag ingen uppgradering när jag checkade in på Radisson Blu Strand i Stockholm. Anledningen som gavs var att det var fullt i bättre rumskategorier (vilket igår verkade stämma). Inte överdrivet imponerad av detta hotell, återgår till Viking imorgon.
 
  • Gilla
Reactions: mry

Agö

Medlem
Blev inte uppgraderad på The May Fair i London i helgen. Inte för att det gjorde särskilt mkt då vi tillbringade fem-sex timmar på rummet. Anledningen: det fanns inga lediga rum med två separata sängar. Därtill ingen välkomstgåva.

Fick en inbjudan att ge feedback via webbformulär. Får se om de återkommer...
 

Chrille

Medlem
Det har hänt någon gång att jag inte blivit uppgraderad på Waterfront, för att det varit "fullt".
Jag accepterar att uppgradering faktiskt sker i mån av tillgång, när jag bokat i billigaste kategorin.
 

Agö

Medlem
Det har hänt någon gång att jag inte blivit uppgraderad på Waterfront, för att det varit "fullt".
Jag accepterar att uppgradering faktiskt sker i mån av tillgång, när jag bokat i billigaste kategorin.
Bara när du bokat i billigaste kategorin?
 

Agö

Medlem
Jag tänker mig annars att ju lägre kategori jag bokat, desto större chans till uppgradering. Finns en viss logik i det. ;)
 
Toppen