Agö
Medlem
Vad gör jag för fel ? Hittar inga retur biljetter alls !
Ännu något att rapportera till SAS. Från Köpenhamn är det vidöppet i juni...
Vad gör jag för fel ? Hittar inga retur biljetter alls !
Jag är lite novis på det här med bonusresor...
har bara bokat 2for1 på ordinarie poängkostnad till USA tidigare.
Men om jag utnyttjar en av mina 2for1 så kan jag då åka för 25.000 poäng t/r?
Det är väl ganska smart att få folk att bränna eb-poäng under period när linjen har låg beläggning? Jag ser det som väldigt smart av dem. De kan täcka den låga beläggningen med att minska skulden mot eurobonus. Bra för balansräkningen skulle jag säga.Det måste verkligen vara panik i leden just nu.
Man kan også se det som et sidste forsøg på et vende en udvikling med faldende kabinefaktor inden ruten lukkes.Det är väl ganska smart att få folk att bränna eb-poäng under period när linjen har låg beläggning? Jag ser det som väldigt smart av dem. De kan täcka den låga beläggningen med att minska skulden mot eurobonus. Bra för balansräkningen skulle jag säga.![]()
Man kan også se det som et sidste forsøg på et vende en udvikling med faldende kabinefaktor inden ruten lukkes.![]()
Nåja, det reas ju ut betalda biljetter också. Men tur att någon är optimist.Det är väl ganska smart att få folk att bränna eb-poäng under period när linjen har låg beläggning? Jag ser det som väldigt smart av dem. De kan täcka den låga beläggningen med att minska skulden mot eurobonus. Bra för balansräkningen skulle jag säga.![]()