Senaste nytt

AVIS - 5000 poäng om man betalar med SAS Mastercard

Inga större problem att hitta dagshyror från runt 250kr, Uber och liknade kan slänga sig i väggen här blir det ju vinst på varje resa :)

Last edited:
Kan du ge exempel? Jag hittar knappt 600 kronor som lägst...

Avis 1.jpg

Avis.jpg

Dito. Nu tillkommer ju problemet att man måste ta sig utomlands. Hade det varit i Sverige så hade jag kunnnat tänka mig göra enhyrbilsrun, ett par tre bilar om dagen

Har bokat om några kommande Avis-bokningar med denna kampanj, är lite osäker på poängen då det står "addtional to a minimum of 1,000 Extrapoints". Betyder detta att man även får 1000p per dag? d v s 4000 + (1000x) eller är jag ute och cyklar?

Er det bare hos meg det ikke går å få opp noen priser nå? For en dritdårlig side AVIS har laget, tidenes lengste innlastingstider og irriterende dårlig interface.

EDIT: Evenes og Bardufoss i Norge gir bare feilmelding, mens Tromsö og Lofoten gir priser... De har stadig vekk en bil i Danmark som jeg på avis.se får til 990DKK, som på avisworld.com/eurobonus koster 1240DKK for akkurat samme betingelser. MEH.

Last edited by a moderator:
Det fanns två trådar som behandlade detta ämne, de har nu slagits ihop till denna tråd.
Tack för att ni anmälde detta.

//Moderator

• Gilla
Reactions: olo
Har bokat om några kommande Avis-bokningar med denna kampanj, är lite osäker på poängen då det står "addtional to a minimum of 1,000 Extrapoints". Betyder detta att man även får 1000p per dag? d v s 4000 + (1000x) eller är jag ute och cyklar?

De har ju flera kampanjer på G, om man läser längre ned på sidan som jag länkade till står det ju såhär*
så det borde alltså bli 4000+500+500/per dag.
Jag ser ingenstans att kampanjerna inte får kombineras, så totalt max 11.500 enligt min tolkning.

*UNLOCK POINTS TODAY FOR TOMORROW’S HOLIDAY!
Terms & Conditions
1. Only valid for reservations created in the period 1st May to 6th June and with rental period 7th June to 31st August 2015.
2. Only valid for rentals in Europe.
3. 500 Extra Points per rental day with maximum 7,000 Extra Points for 14 days rentals. In addition you will be awarded 500 Extra Miles when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.
4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.
5. Standard Avis Terms and Conditions apply.

Toppen