SeaPlanePilot
Medlem
37!Gissningsleken börjar nu !
28 !
37!Gissningsleken börjar nu !
28 !
Välkommen hit! Gillar du SAS?Hängt här ett tag, men inte varit så aktiv. Bor strax utanför Stockholm. Jobbar som inköpschef på ett internationellt bolag i byggmaterialbranchen. Ansvarsområde Norden och Baltikum för alla varor som inte är rena råvaror till produktionen i våra fabriker. EBS, men tickar nog upp ett snäpp efter sommaren. Har en chef som tycker jag reser för lite, själv stretar jag mot så gott det går och försöker ta en vecka här och där på kontoret.....
Välkommen hit! Gillar du SAS?
Välkommen till BusinessClass, @Matahari! (var det inte namnet av en legendarisk kvinnlig spion?)På tiden då, få inlägg och få likes. men många timmar framför BC. Jag jobbar på SAS OCC (operational control center, även kallat OP) där vi sitter och har hand om flygplan och crew, tyvvär är det oftast vi som måste ta beslutet om vilka flyg som ska ställas. Att jobba för SAS i sig är bra, även om det inte finns utrymme för presenter och fester så är företaget i sig kanon, genom jobbet har man fått förmånen att flyga mycket privat. Och med det så kommer medvetenheten runt allt med flyget. Jag trot att nyckeln till service ligger i att man måste veta vad man får och betalar för.
Det är vi, (jag flyger oftast på riktiga biljetter) som ändå betalar lönerna!
SAS anställd sedan 2002.
Välkommen till BusinessClass, @Matahari! (var det inte namnet av en legendarisk kvinnlig spion?)
Jobbar du i den här avdelningen?
Ny film - SAS operations | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor