Uppgradering (vet ej om det gäller third-party bokningar men har fungerat för mig i alla fall). Samt 4-4-2 och 2-4-1 priser, dock troligen inte den veckan du vill boka.Nu är jag lite lat för det finns säkert i andra trådar, men skulle guldkortet på Radisson ge mig något konkret av värde i det här fallet?
Hvis du har EBG kan du prøve å statusmatche med Club Carlson. Da får man ofte oppgradert rom m.m.Ja, 200 aktier (är det väl) i Rezidor ger dig guldkort på Radisson.
Jag brukar sammanfatta det med "lata greker som lagar engelsk mat", dvs så dåligt som det bara kan bli ;-)När det kommer till Mat så finns det några guldkorn, men britterna har lyckats besudla även denna medelhavspärla med sin majonnäs på allting. Det maltesiska köket skiljer sig en del från övriga grannar. Men det är samtidigt mycket crossover-cooking med influenser från alla hörn och kanter.
Tack, jag har bokat Radisson golden sands redan så jag hoppas de blir nöjda. Det är sol, natur och vatten som gäller och mindre fokus på sevärdheter i form av historiska platser eller matupplevelser![]()
Jag brukar sammanfatta det med "lata greker som lagar engelsk mat", dvs så dåligt som det bara kan bli ;-)