Förmodligen ingen som vet!Någon som vet vad som gäller på resa mellan Köpenhamn och Stockholm?
Dette gjelder alcoholic drinks, IKKE brus, smoothies, vatten eller öl.
Nu har ju SAS inte laddat upp nya menyn på hemsidan men på förra räknas Ramlösa och Brus som cold drinks.Det står "drinks", og hvis du ser hva som står under "drinks" på menyen så korrelerer dette. Men jeg er enig, man kunne antakeligvis påkostet seg en "alcoholic drinks" eller noe slikt, for å unngå misforståelser. Nå er det ikke fra ombordkortet (menyen ombord) at crew lærer seg servicen ombord, så jeg lar tvilen gå til rette og tenker det ordner seg![]()
Hvordan kan du bevise det? Når man få betale for Smoothies i Plus IC - tror jeg nok at begrensingen på 3 "drinks" inkluderer både smoothie og øl.
Så du mener altså at det er fri flyt av musserende vin, øl, selected red wine? Det tviler jeg på.
3 = 3.
Hvilken type flighter er det snakk om du tar? For det er relativt stor forskjell på folks oppførsel Oslo-Alicante, enn Oslo-Stockholm - for å si det så. Noen drikker seg hinsides sans og samling så fort de får unlimited free booze. Herunder en god del nordmenn på ferietur.
Du overser det væsentlige.Du har ikke fått med deg hvorfor smoothie og chips har blitt inkludert i "betalings"-segmentet på SAS PLUS IC, men det har ingen ting med å spare penger å gjøre iallefall. Anbefaler deg å lese tråden om saken her på forumet.
Gin & Tonic = 2 drinks
Gin & Tonic + 1 flaska vatten = 3 drinks
Gin & Tonic + 1 glas vatten = 2 drinks
???