Jag kan lätt komma senare om det underlättar för andra att dyka upp. Ändrar till kl 18 istället.
ESSA Medlem 18 Maj 2015 #11 Jag kan lätt komma senare om det underlättar för andra att dyka upp. Ändrar till kl 18 istället.
flum Medlem 26 Maj 2015 #13 Hur blir det med träffen idag? Har egentligen inte så mycket tid men kikar förbi en "snabbis".
ESSA Medlem 26 Maj 2015 #14 flum skrev: Hur blir det med träffen idag? Har egentligen inte så mycket tid men kikar förbi en "snabbis". Klicka för att utvidga... Den blir av! Jag och väninnan på väg in till byn snart. Definitivt där kl 18. Kanske före. Jag känns igen på kort hårt, rutig skjortblus och pratar engelska med min väninna. Ses!
flum skrev: Hur blir det med träffen idag? Har egentligen inte så mycket tid men kikar förbi en "snabbis". Klicka för att utvidga... Den blir av! Jag och väninnan på väg in till byn snart. Definitivt där kl 18. Kanske före. Jag känns igen på kort hårt, rutig skjortblus och pratar engelska med min väninna. Ses!
ESSA Medlem 27 Maj 2015 #17 flum skrev: @ESSA, tusen tack för en jättetrevlig eftermiddag. Klicka för att utvidga... Tack själv! Riktigt trevligt. Hoppas det snart dyker upp något liknande nån annanstans.
flum skrev: @ESSA, tusen tack för en jättetrevlig eftermiddag. Klicka för att utvidga... Tack själv! Riktigt trevligt. Hoppas det snart dyker upp något liknande nån annanstans.
simon_says91 Medlem 27 Maj 2015 #18 Och jag känner mig hemsk som totalt glömde bort detta fast jag sagt att jag absolut kommer... Jag kom hem 14:30 och somnade direkt, vaknade 19:30 igen... Nästa gång absolut!
Och jag känner mig hemsk som totalt glömde bort detta fast jag sagt att jag absolut kommer... Jag kom hem 14:30 och somnade direkt, vaknade 19:30 igen... Nästa gång absolut!
Bonden Medlem 1 Juni 2015 #20 simon_says91 skrev: Nästa gång absolut! Klicka för att utvidga... Kanske blir lite väl tufft med Vodka?
simon_says91 skrev: Nästa gång absolut! Klicka för att utvidga... Kanske blir lite väl tufft med Vodka?