Har alltid undrat vad CC sysslar med bakom de fördragna gardinerna. Nu vet jag bättre.Det virker til at der er 1/2 fridag eller måske er det påsken som stadig spøger i Norge?
Visa bifogad bild 35992
På väg ut på en liten segment run ARN-CPH-GVA-CPH-HAM-CPH-ARN för att klara min Eurobonus Challenge. Tighta connections med vändande plan i både Geneve och Hamburg, så om någon har erfarenhet av att det kommer bli problem på något av ställena så får ni gärna varna nu så jag slipper bli strandad någonstans. Flyger CRJ-900 till båda dessa ställen - betyder det att jag är garanterad bussgate?
Att de byter personal i Hamburg har nog att göra med att de har ett plan ståendes över natten i Hamburg.
@Thornado Lucky You, antar att du skulle åkt med SK1410? Som nu är minst 1h försenad. Jag har också varit i Hamburg och vänt... Blir en lång dag idag.. Statuslös och glömde eurocardet hemma som kunde släppt in mig i ngn lounge. Får bli en tröst pölse istället.
Ahh, duschar = me like, för oss som åker vidare från stockholm efter long haul!!Hej från SAS kombi-lounge business och gold. Gold loungen renoveras och blir klar i mitten av juli. Den ska bli mycket större och inkludera duschar berättade den trevliga damen som scannade mitt kort.![]()