Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det är precis min poäng. Var någonstans i menyn står det att endast frukost serveras på flighter före kl 09:00? Det står att frukost endast serveras på flighter före kl 09:00. Det är en klar skillnad, inte en semantisk sådan. Om det är så att endast frukost serveras på 3,5 H långa morgonflighter bör detta tydligt framgå av menyn, vilket det inte gör. Därför har SAS inte gjort rätt. Och uppenbarligen har vi också olika erfarenheter, det är jag dock mindre förvånad över, haha, det är ju trots allt SAS vi talar om.
Det är bara köra på devisen "öl är bröd, bröd är mat" så är problemet löst :)
Tror nog att vi är överens om att finns det något i cafevagnen i form av mackor, pizza, wrap, sallad eller liknande så ska man kunna få det i PLUS även om det är en "frukostavgång". Om det inte erbjuds blir det ju dock svårt.

Som tidigare nämnt har vi ibland fått "saft" istället för Juice på morgonen på min linje, nu har jag fått bekräftat att detta har skarpt påpekats till leverantören och det ska inte mer ske!

Så idag blev jag "glatt" överaskad när jag kikade ner i frukostpåsen och såg en ny modell på juice.

Mitt problem var väl bara att jag varken fick en kanna, 1 Liter vatten eller sen Sax för att kunna njuta av min frukost :(

juice_image1.JPG juice_image4.JPG juice_image3.JPG juice_image2.JPG

:) Haha, tack för att du bjöd på ett gott morgonskratt till oss läsare Christian! Inte lika roligt för dig kan jag tänka...Men ändå komiskt.

Vad sa cabin crew när de fick veta att juicekoncentrat hade delats ut???

Som tidigare nämnt har vi ibland fått "saft" istället för Juice på morgonen på min linje, nu har jag fått bekräftat att detta har skarpt påpekats till leverantören och det ska inte mer ske!

Så idag blev jag "glatt" överaskad när jag kikade ner i frukostpåsen och såg en ny modell på juice.

Mitt problem var väl bara att jag varken fick en kanna, 1 Liter vatten eller sen Sax för att kunna njuta av min frukost :(

Visa bifogad bild 35116 Visa bifogad bild 35117 Visa bifogad bild 35118 Visa bifogad bild 35119
Hahaha! Någon hade otur när de tänkte :)

:) Haha, tack för att du bjöd på ett gott morgonskratt till oss läsare Christian! Inte lika roligt för dig kan jag tänka...Men ändå komiskt.

Vad sa cabin crew när de fick veta att juicekoncentrat hade delats ut???

De blev lite nervösa och började fumla efter sax och kanna för att blanda till juice :) När jag påpekade att jag ändå hade min Smoothie (Vilket vi i domestic fortfarande får i Plus haha) så började hon gå igenom alla frukostpåsar som var kvar och kunde konstatera att det låg en likadan i varje påse :D

Jag har mailat head of sales såklart med denna glada nyhet, hen hade ju så stolt meddelat att Saft-problemet numer var löst ...

Toppen