Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Det fanns 8 platser kvar nu när jag kollade så jag bokade en plats med (sen om man får ta med en gäst eller ej är som sagt va oklart :)

Det fanns 8 platser kvar nu när jag kollade så jag bokade en plats med (sen om man får ta med en gäst eller ej är som sagt va oklart :)

Jasså? Kollade igår natt och då stod det 20 platser men när jag klickade in fick jag upp "Fully booked / sold out" även nu.

Anmälde mig för en stund sedan och nu finns det 2 platser kvar. För någon dag sedan var det fullt- Det verkar som om antalet platser varierar hela tiden. I bekräftelsen står det att min anmälan för 1x gäller för mig och en gäst (500 p draget). Så jag får väl ta med min stackars bror.

Fick sent igår kväll mail med inbjudan till SAS meet and Greet Event.
Länken ledde till den ordinarie Diamond sidan.
"Köpknappen" fungerade trots att det stod "sold out".

Mailade Diamons kundtjänsten om detta igår morse,
Och fick svar att dom skulle titta på det. Nu kom det tydligen ytterligare ett gäng platser.

Så +1 på mig, kan gästa 1. :)

Anmälde mig för en stund sedan och nu finns det 2 platser kvar. För någon dag sedan var det fullt- Det verkar som om antalet platser varierar hela tiden. I bekräftelsen står det att min anmälan för 1x gäller för mig och en gäst (500 p draget). Så jag får väl ta med min stackars bror.

Det ska bli intressant i dörren för att se vad som gäller.

Är det en biljett för två? Är det två biljetter för fyra?

Kommer de att neka folk i dörren? Mest troligt inte. Men hade SAS varit ett bolag som följde ex priority boarding, då hade jag varit nervös.... Nu är det nog principen alla ska med och jag kommer att känna mig blåst på 500 EB-poäng. Ungefär som när man köpt en biljett på tåget och ingen kontrollerar den.

På min voucher står det "This voucher is valid for you and a guest", beställde 1 biljett och 500 poäng har debiteras mitt EB konto.

Ja många verkar tänka så, frågan blir hur man löser det på plats.

Toppen