A
Aurora
Guest
Stor odds for at jeg er interessert i å være en +1 her, så hvis noen vil ha meg hengende på hadde det vært kult! 
(Da Stockholm
)
(Da Stockholm
Du kan få vara min date.Stor odds for at jeg er interessert i å være en +1 her, så hvis noen vil ha meg hengende på hadde det vært kult!![]()
Du kan få vara min date.Ska kolla om min fru vill gå, men jag tvivlar starkt på det faktiskt.
![]()
Jag är hedrad och samtidigt lite fnittrigTar ni upp problemet av servering av kaffe&te på JetTime med Richard?
Inget mer kaffe i Go? (en fråga som inte härstammar från "äkta" sas utan endast på en liten linje) | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Nej, inte vad jag vet. Starta gärna en. Jag för upp dig i denna dock under Köpenhamn, mer för skojs skull. Så ser man hur många bc:are som anmält sig.Jeg har tilmeldt mig i København. Er der en seperat tråd for den? (synes ikke jeg kunne finde en)
Nej, inte vad jag vet. Starta gärna en. Jag för upp dig i denna dock under Köpenhamn, mer för skojs skull. Så ser man hur många bc:are som anmält sig.![]()
Yes! Jeg blev lige inspireretHehe. Nu har Christian allerede lavet en tråd kan jeg se.