christian-r
New member
Fra 1. April har man serveret Mikkeler på alle klasser. Det mener jeg også er nævnt her tidligere.
Ydermere skal der også komme endnu en variant.
Ydermere skal der også komme endnu en variant.
Jonas C skrev:Vill gärna ha Mikkeller American Dream på tapp i loungerna… Tack på förhand SAS!Klicka för att utvidga...
Ja.matte_ante skrev:Är det något fel på Pripps blå?Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:Enligt Bonusfeber kommer Mikeller med ett nytt öl till sommaren och enligt samma källa är inte längre Mikkellers öl endast för affärsklassresenärer utan även för passagerare i Plus och Go. Är det någon som vet om SAS har kommit igång med detta på långlinjerna?Klicka för att utvidga...
Delades ut gratis några dagar på Mikkeler CPH i våras , kanske åtgången inte är den bästa ombord ...Christian R skrev:Fra 1. April har man serveret Mikkeler på alle klasser. Det mener jeg også er nævnt her tidligere.Ydermere skal der også komme endnu en variant.Klicka för att utvidga...
Lägg förslag på My SAS Idea?JohanW skrev:Borde göra en namnlista för att det ska vara i loungerna.Klicka för att utvidga...
Om man bara serverar i C på longhaul så blir det ingen stor åtgång direkt. Tror att de som uppskattar en bra öl och väljer det framför vin oftare sitter i economy än i business.KNA skrev:Delades ut gratis några dagar på Mikkeler CPH i våras , kanske åtgången inte är den bästa ombord ...Klicka för att utvidga...
Har en 15.000 vid snabb affär , sista prisetmatte_ante skrev:Det är inte så att någon råkar ha en/ helst flera biljetter för mycket till CBC i helgen?Klicka för att utvidga...
Det vore grymt kul om de kanske gjorde ett samarbete med någon annan som brygger bra öl i sverige/norge/danmark och alternerade lite mellan vem som fick producera sas-ölen. Win win säger jag då SAS får riktigt bra öl ombord samt att producenten får mycket gratis reklam också. Finns ju några bryggerier som struntar i systembolaget efter deras senaste regeländringar och bara kör på "export" istället. Tråkigt för oss svenskar som då får svårt att få tag på den craftbeer som faktiskt bryggs i Sverige. De nere i skåne har ju dock inte långt för att importera.Jacob skrev:Jag träffade SAS cateringgäng för två veckor sedan och förde vidare att samarbetet med Mikkeller är mycket uppskattat. Vet att de jobbar vidare i samma spår men låter nyheterna komma när de kommer.Stämmer mycket riktigt att Mikkeller nu även finns i Go på longhaul.Klicka för att utvidga...
Det kan nog bara SAS svara på, men jag antar att det är ett test som sedan förhoppningsvis utökas. Om den skulle finnas på "alla" flighter skulle de behöva köpa in betydligt mer öl än vad de gjort nu och det skulle potentiellt vara en större risk om de inte säljer all öl innan den blir gammal.xtrem skrev:Varför finns den bara i longhaul?Klicka för att utvidga...
Helt rätt resonerat.palmen skrev:Det kan nog bara SAS svara på, men jag antar att det är ett test som sedan förhoppningsvis utökas. Om den skulle finnas på "alla" flighter skulle de behöva köpa in betydligt mer öl än vad de gjort nu och det skulle potentiellt vara en större risk om de inte säljer all öl innan den blir gammal.Klicka för att utvidga...