Senaste nytt

Jag behöver 6300 EuroBonus poäng - hur gör jag det enklast?

Vet inte om NYC är så extremt bra poäng/kr. Hittar inga P-fares i närtid så det blir B-klass och då pratar vi 14k för en helg....

Sorry, ser fortfarande själva resandet som det primära före poängjakten, men jag är påväg åt ert håll haha ;)
New York ger mkt poäng för pengarna var det jag menade

Handlar inte om att se resandet som det primära. Råder ingen tvekan (hos mig och antagligen fler här) om att NYC är ett roligare resmål än Berlin, men för att uppnå det @Butta är ute efter så bör vi svara med fokus på poäng per krona.
Målet är att få ihop 6300 poäng så billigt som möjligt.

Edit: Ovan kommentar ej menad att vara speciellt hårt formulerad. :)

Jag sitter här och är bitter för jag kunde ha varit i D.C med en annan BC-medlem (bokade med 36k poäng EB-dealen), men jobbet kom i vägen för min semester :(

Till råga på allt så blev de uppgraderade till plus i nya kabinen.

@Butta När behöver du senast ha in poängen? Är du EBG idag så du får bonusen om 25 % på baspoängen?

Jag är EBG sedan några år, men knappt rest under den här intjäningsperioden. Jag behöver klämma in en resa som ger 6300 poäng innan slutet av maj. Kan tänka mig att sticka iväg en weekend vart som helst, bara det är prismässigt okey. Alla tips om bokningsklasser osv bara dom ligger bra till i pris tas vamt emot :D

Berlin är prisvärt enl @bnr Boka i Plus så får du poäng. I exemplet saknas det dock ynka 50 poäng till 6300. Kan bli lite stressigt med busgate men borde gå trots att MCT är 45 min.

image.jpg image.jpg
Edit: hittat mer prisvärda alternativ

Last edited:
Toppen