Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag tycker att dom kan skicka med det i paketet och sen ta bort "Goodiebagen". Då sparar dom pengar och vi blir mindre "frustrerade" :p

Hur många EBD har vi här på BC? Ska vi skriva en namnlista och kräva att det här ska ingå i "welcome package" för EBD/EBP?
Vill bara poängtera att jag är helt seriös! Vi har alla möjligheter att nå fram ;) är väl en fruktansvärt enkel men effektiv sak för SAS att förgylla vår annars rätt ignorerade status. pandion borde egentligen få en platta i metall och inget annat men det är nog att reach for the sky

Man skulle väl kunna tänka sig att om man vill ha mer än ett kort och taggar som man får från SAS om man har tur att man skulle kunna beställa ett utökat Diamond kit gratis? Alla är ju inte intresserade men andra är det.

Min period går ut nu sista april och då har jag haft Diamant i 13 mån och inte funnit något intressant i godispåsen....
Men till helgen måste jag välja annars bränns godiset inne då jag också går in på nästa godis period.

Hur stor är chansen att SAS släpper fler intressanta godisar sista dagarna i april?

Hur går det för er som inte lyckades återkvalificera er till Diamond? Blev det soft landing till Guld även om ni inte ens uppfyllde nivån för Guld? (Vilket jag tycker är definitionen av soft landing).
Mitt år går ut 31/5 och behöver nog göra en MR annars...

Hur går det för er som inte lyckades återkvalificera er till Diamond? Blev det soft landing till Guld även om ni inte ens uppfyllde nivån för Guld? (Vilket jag tycker är definitionen av soft landing).
Mitt år går ut 31/5 och behöver nog göra en MR annars...
Har för mig att du alltid får soft-landing till gold oavsett om du ens rest 0 innevarande år

En vecka innan min intjäningsperiod går ut så blev det, helt oplanerat, EBD. Kan tillägga att utan SAS Elite hade det inte gått, så lite fusk var det. Beställt det nya "läder"kitet (det låter det...) i Goodie-bagen. I övrigt var det ju inte mycket att hänga i julgranen. Tyvärr så var det så att jag inte hade planerat några resor så för någon vecka sedan så gav jag bort ett EBS till fugan - fråga inte varför jag inte avvaktade. Nu blev det flera tjänste resor i sista stund. Har nu mailat EB och lismande bett om att få ändra detta till ett EBG, verkar ju ha funkat för andra. På måndag blir det till att fira med en gratis-smoothie på Malmö-flyget.

Guldkortet 2013-2014 säkrades genom en del kampanjer och Diamond 2014-2015 likaså. Nu fick jag dock till ett helt ärligt Diamond, som gäller fram till hösten 2016, genom bara privata resor - utan kampanjer.
Det bör nog komma lite mer förändringar (förutom gratis dricka i Go) och fördelar för oss Diamond ganska snabbt, för att jag inte ska börja tycka att dessa 45 resor under min kvalifiseringsperiod var onödiga.

Toppen