Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Tack alla för en mycket trevlig heldag i/utanför London. Vi gamlingar åkte ut till LHR kvällen innan för att vara utvilade på Dagen D. Det visade sig vara en bra idé.

Årets "golden ticket" har delats ut till den som kom på idén att ställa ut champagnekylarna på våra bord.

Lite blandade bilder från mig (mobilbilder tyvärr bara)

01-DSC_0834.JPG
Uppvärmning i SAS ARN T5. Nya glasen är ett lyft.

02-DSC_0847.JPG
SAS A320 har klart bättre benutrymme än BA A320 i business.

03-DSC_0848.JPG

20-DSC_0916.JPG
Välkomstpresenten på Park Inn LHR som CCG

04-DSC_0854.JPG
Seq. 001

05-DSC_0855.JPG

06-DSC_0858.JPG

07-DSC_0860.JPG

08-DSC_0861.JPG
Bästa platsen för ett större sällskap. Tillräckligt stort för att rymma oss, och avskiljt från resten av loungebesökarna.

09-DSC_0866.JPG
Lätt att ta upp matbeställningarna om alla beställer samma sak.

10-DSC_0867.JPG

11-DSC_0870.JPG

12-DSC_0872.JPG

13-DSC_0891.JPG
Ombordserveringen bjöd på massor av nötter.

14-DSC_0896.JPG

15-DSC_0898.JPG

17-DSC_0907.JPG
Alla nöjda på hemresan

18-DSC_0913.JPG
...och givetvis blev det en onödigt lång väntan på väskan (som alltid på T2).

19-DSC_0914.JPG
En liten sängfösare får avrunda dagen

Ta vet jag inte, blev serverad... Sen blev de lite kvar av det som redan var öppet. Samtliga var öppnade....

Var de omoraliskt? Jag tänkte att inget skulle gå till spillo... :(

Tyckte bara att det har klagats här på forumet när andra passagerare tar mat/dryck och lägger ner i sina väskor eller ger till sina vänner i GO men att ta med sig ett par flaskor bubbel hem är väl inte riktigt meningen med att konceptet gratis dryck/mat?
Är det så att ni satt med 5 halvfulla öppna flaskor som inte dracks upp kan man till nästa gång beställa ett par färre till att börja med.

Tyckte bara att det har klagats här på forumet när andra passagerare tar mat/dryck och lägger ner i sina väskor eller ger till sina vänner i GO men att ta med sig ett par flaskor bubbel hem är väl inte riktigt meningen med att konceptet gratis dryck/mat?
Är det så att ni satt med 5 halvfulla öppna flaskor som inte dracks upp kan man till nästa gång beställa ett par färre till att börja med.
Köper argumentet..Det va 3 flaskor som i dryckesmängd knappt blev 1,5 flaska om du undrar :)

En del dracks upp redan på tåget mot stan.

Toppen