Och omvägen till Alaska måste ge mycket extra poäng!Diamond run på torsdag. GOT-CHP-PVG-CPH-GOT på torsdag ger 28500 EB poäng för en biljett inköpt innan 27 november i Business dit och plus tillbaka. Detta ger mig 90150 statuspoäng och min kvalificeringsperiod är 1 maj till 30 april.![]()
Extra poäng räknas ju inteOch omvägen till Alaska måste ge mycket extra poäng!
Ja precis. Det glömde jag skriva angående Berlin. Man måste ha två enkelbiljetter om man vill åka ut och sedan ta samma flyg tillbaka.En heldag i Berlin?
Visa bifogad bild 34039
Finns andra möjligheter men MCT ställer till det med vändande plan på exempelvis Berlin, Edinburgh, Paris.
Vill du ha sällskap?Från Göteborg hittade jag en hygglig MR till Dublin den 20 juni. Man kan få tre segment Plus i A och 4690 poäng för 2398 SEK samt en dag i en trevlig stad som bonus. GOT-CPH-DUB-GOT med SK433, SK537, SK2564 är bokat! Nackdel är att det är midsommardagen...
Det går att åka hem dagen efter till motsvarande poängpris med ytterligare ett segment, men hotellen var rätt dyra.
Vill du ha sällskap?![]()
Från Göteborg hittade jag en hygglig MR till Dublin den 20 juni. Man kan få tre segment Plus i A och 4690 poäng för 2398 SEK samt en dag i en trevlig stad som bonus. GOT-CPH-DUB-GOT med SK433, SK537, SK2564 är bokat! Nackdel är att det är midsommardagen...
Det går att åka hem dagen efter till motsvarande poängpris med ytterligare ett segment, men hotellen var rätt dyra.
Vill du ha sällskap?![]()