Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Nyfiken fråga är det någon som kommer ha med sig någon väska? In case of delays? Reroutings via Doha? :D

Tänker känns otympligt egentligen att dra med ett handbagage men om man skall ha med kamera blir de ändå en ryggsäck.

Passet är redan packad i byxorna som är tänkta att använda på lördag!

Jag flyger ju ut med kort transfer i CPH, och rätt till 4 incheckade bagage. Funderar på att "packa ner en kostym" i varje väska :D

Nyfiken fråga är det någon som kommer ha med sig någon väska? In case of delays? Reroutings via Doha? :D

Tänker känns otympligt egentligen att dra med ett handbagage men om man skall ha med kamera blir de ändå en ryggsäck.

Plockar med mig min ryggsäck med kameran nerpackad :)

Jag tänker köra enbart med kabinväska, eventuellt bara med ryggsäck då jag har ett extremt kort byte dagen efter på Sumburgh...

Jag såg också att mina resor inte var riktigt uppdaterade.
Jag åker med BA771 ut , plats 6F och hem med BA782 plats 5F.
Vi ses på lördag, kommer bli roligt!

Jag tror just det blev en del platser lediga på nödutgångsraden på utresan. Jag har flyttat till 1D och jag tror @Tommy också flyttat till 1A/C.

Jag tror just det blev en del platser lediga på nödutgångsraden på utresan. Jag har flyttat till 1D och jag tror @Tommy också flyttat till 1A/C.

Jag noterade det också i morse. Hela ET-kabinen från nödutgångarna och framåt var helt plötsligt ledig. Så såg det inte ut för några veckor sedan.

Toppen