Jag har gjort hemläxan och läst hela tråden två varv, men det är lätt att missa nått.
Det som vart problem sist, var att få ett långt byte i ZRH, det känns ju inte så skumt, eller bryter det mot någon regel som jag inte har förstått?
Nu gick det bättre via Uniteds sida, lyckades prisa upp resor via Frankfurt för ca 23000 SEK, och via både FRA och ZRH för 24000 SEK med resa ner dagen innan.
Som du säger, så ska det vara operating carrier som gäller. Dock har jag läst en tråd någonstans? som handlar om just detta, han kom inte in i FCL i ZRH med LX bokad på UA code share. Hittar inte tråden men jag har för mig att han skrev att han var först att boarda och fick ha F kabinen själv i nästan 1 timme om det kan vara någon ledtråd.
Det som vart problem sist, var att få ett långt byte i ZRH, det känns ju inte så skumt, eller bryter det mot någon regel som jag inte har förstått?
Nu gick det bättre via Uniteds sida, lyckades prisa upp resor via Frankfurt för ca 23000 SEK, och via både FRA och ZRH för 24000 SEK med resa ner dagen innan.
Som du säger, så ska det vara operating carrier som gäller. Dock har jag läst en tråd någonstans? som handlar om just detta, han kom inte in i FCL i ZRH med LX bokad på UA code share. Hittar inte tråden men jag har för mig att han skrev att han var först att boarda och fick ha F kabinen själv i nästan 1 timme om det kan vara någon ledtråd.