Nog för att den är bra, men jag tycker att CCR är mer personligt och mer konsistent utbud. (GF är en annan femma...)Qatar Loungen sägs ju slå Galleries First och CCR med hästlängder!
Nog för att den är bra, men jag tycker att CCR är mer personligt och mer konsistent utbud. (GF är en annan femma...)Qatar Loungen sägs ju slå Galleries First och CCR med hästlängder!
Nog för att den är bra, men jag tycker att CCR är mer personligt och mer konsistent utbud. (GF är en annan femma...)
Qatar Loungen sägs ju slå Galleries First och CCR med hästlängder!
Qatar Loungen sägs ju slå Galleries First och CCR med hästlängder!
Jo, det er alt for varmt ude
Jo, det er alt for varmt ude![]()
Dessutom har ju BA sabbat C-kabinen så det finns ju bara benutrymme på rad 1 (som är full). Finns ingen anledning att sitta där. Bättre (och billigare) att köpa economy, sitta på nödutgång och handla en egen flaska skumpa i taxfree:n.
Kommer inte på lördag, missar er med en dag men skippar GF och sätter mig i intima trevliga CX loungen på T3 istället.
Det står så här ju redan.Skulle vara bra om @Dr. Miles skulle kunna uppdatera första inlägget så man får en bild på om fler kan komma på eventet eller inte![]()
Alltså, det är så mycket BA har sabbat dom senaste tre åren. Ny SH kabinen är en av dessa saker. HBO fares där GULD/SILVER måste betala för att boka säte! Vilken fars. Så uselt implementerat. Catering, städning under all kritik. Fast Track på T5 mer eller mindre konstant Slow Track. Man kan fortfarande efter 7 år i T5, eller andra flygplatser för den delen, inte lyckas med premium bagage. Planen blir stående på marken p.g.a. kaoset med hand bagage. Boarding är sämre än någonsin. Om ni ska låta halva planet få boarda först (G,S,R + Club) se till att göra som AA. Dela in i grupper. Vilket förfall av produkt och förakt mot kunder ledningen visar. Dom har skurit så mycket (trots plus resultat) att vi snart är inne på bare-bones.
Tro mig, det är revolt på gång bland många mycket frekventa BA kunder på andra sidan Nordsjön.
GGL lunch om några dagar, will get ugly. Undrar om dom kommer servera mat som är "appropriate for the time of the day".
Off topic, rant... sorry.
Kommer inte på lördag, missar er med en dag men skippar GF och sätter mig i intima trevliga CX loungen på T3 istället.