F figge New member Apr 10, 2015 #1 Ska resa via CPH nästa vecka tillsammans med en kollega. Jag har SAS Plus biljett och hon ska resa vidare med Estonian. Får jag ta in gäst på en SAS Plus biljett? Jag har bara EBS.
Ska resa via CPH nästa vecka tillsammans med en kollega. Jag har SAS Plus biljett och hon ska resa vidare med Estonian. Får jag ta in gäst på en SAS Plus biljett? Jag har bara EBS.
F fcx Guest Apr 10, 2015 #2 Tyvärr, du får inte ta med gäster på enbart Plus-biljett, du måste ha minst EBG-status för det.
F figge New member Apr 10, 2015 #3 Misstänkte det.... Är inte så långt från EBG, men vad hjälper det....
S simon_says91 Guest Apr 11, 2015 #4 Figge skrev:Misstänkte det.... Är inte så långt från EBG, men vad hjälper det....Klicka för att utvidga... Click to expand... När skall du resa? Ta en titt i denna tråden: Lounge meetings | Sida 116 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor så kanske de finns någon som reser samtidigt och kan gästa in din vän.
Figge skrev:Misstänkte det.... Är inte så långt från EBG, men vad hjälper det....Klicka för att utvidga... Click to expand... När skall du resa? Ta en titt i denna tråden: Lounge meetings | Sida 116 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor så kanske de finns någon som reser samtidigt och kan gästa in din vän.