Inget personligt @Palazzi , jag förstår att det är sista alternativet för folk när man vill åka interkontinentalt och dessutom i en premiumkabin men tycker att produkten som erbjuds inom europa är likvärdig de flesta andra bolags produkt som statuslös (jag reser oftast BA eller SAS i mitt företag). Deras bonusprogram är väldigt förmånligt och lätt att begripa och tills jag har tillräckligt många resor i tjänsten för att säkra någon väsentlig status hos ett annat FFP så fortsätter jag med glädje att jaga cashpoints för att lösa in till kortare weekendresor några gånger per år och åka på längre resor i premiumkabiner för mina egna pengar. EB är helt meningslöst för mig atm medans Norwegians program faktiskt fyller en viktig funktion - jag får resa oftare.
Nope, nada än så länge.Jag hoppade också på detta, men inga poäng ännu. Någon som har fått?
Någon som har fått sina 100 Cash points?
Jag hoppade också på detta, men inga poäng ännu. Någon som har fått?
Jag saknade också dessa poäng, och kom fram till följande:Nope, nada än så länge.
Jag saknade också dessa poäng, och kom fram till följande:
Vid inloggning på norwegianreward.com så såg jag poängen (90?) ligga som godkända, men av okänd anledning kan det tydligen ta upp till 90 (!) dagar innan de förs över till norwegian.com.
Så kan ni se poängen på första länken så är det nog bara att ha tålamod i väntan på dessa hett åtråvärda cashpoints.![]()