Johan Hbg skrev:Första gången i mitt flygliv i vart fall, helt tom plus kabin idag till Paris.Klicka för att utvidga...
Det verkar inte ha varit många i GO heller.Johan Hbg skrev:Första gången i mitt flygliv i vart fall, helt tom plus kabin idag till Paris.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Hade liknande på min flight från LHR-CPH förra veckan. 11 rader var uppsatt som plus men enbart två personer satt där. Det som förvånade mig var att i princip hela GO var fullsatt. Varför flyttar de inte fram uppdelningen för att fylla planet i så fall?Klicka för att utvidga...
Det har du helt rätt i. Påskdagen verkar inte vara den stora resedagbok. Lugn och skön resa med barnen var det.011430121 skrev:Det verkar inte ha varit många i GO heller.Klicka för att utvidga...
Voyageur skrev:intressant att priserna varit vansinniga (som vanligt) under påsk när planen tydligen är långt ifrån fulla.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:@Aurora: detta har inget med påsk att göra.Klicka för att utvidga...
Det jag menar är att SAS prissättning med kort varsel inte är påskspecifik. Det är extremt dyrt att resa i SAS Plus om man vill vara spontan vilket känns märkligt givet att detsamma t.ex. inte gäller för Lufthansa (med undantag förstås för resor mitt i veckan osv.).Aurora skrev:Usikker på hva du mener? Påskeferie (semester) gjør iallefall nordmenn helt crazy hva gjelder reiser. De som ikke reiser på fjellet reiser på europa-ferie. Da blir det utsolgte fly. At det er mye utsolgte fly f.eks domestic norway i dag er utelukkende på grunn av påske. Alle skal hjem. Dette vil logisk nok gjelde Europa=>Skandinavia også, for de som har reist den vegen. For å få disse menneskene hjem må man fly Skandinavia=>Europa med "relativt" folketomme fly.Klicka för att utvidga...