Senaste nytt

Fredagstråden™

Fredag och ledig, vaknade med en ömmande visdomstand men vad gör det en dag som denna med ett rykande färskt EBD. För en kille som tidigare innehaft ett FBS under tiden jag bodde utanför Linköping och fram tills igår hade ett EBS och ett BA bronze kort är ett diamond kort gigantiskt. Suttit och planerat lite resor på förmiddagen idag då jag får börja styra om mitt resande från OW till Star Alliance. Har sedan tidigare en SAS resa bokad på onsdag och får då möjlighet att nyttja mitt nyvunna kort.

Hade inte för avsikt att skriva något bidrag egentligen då jag tyckte att vissa som var publicerade var så mycket bättre ,men på tisdag kvällen så satt jag och Fru Timotey och tittade på film och hon fick ett samtal som hon var tvungen att ta. Efter att ha ögnat igenom BC på mobilen så tog jag tillfället i akt och bidrog med en anekdot, inget jag ångrar nu.

Är oerhört tacksam över den generositeten @SAS404 visar och alla de "gilla" klicken jag fått när jag presenterade mig som vinnare. Även min syster är supernöjd då jag donerade guldkortet till henne. Just nu pendlar hon mellan LHR-ARN (vilken lounge ska jag tipsa om på LHR T2?).

Ikväll blir det oxfilé hos svärföräldrarna och något gott att dricka. Glad påsk på er!

Påskhelgen innebär en del jobb för mig, men det ska utföras utanför Abisko, så det blir att vi tillbringar helgen med svärföräldrar och annan släkt i stugan däruppe. Det ryktas att det vankas fjällripa till middag någon av dagarna... :)
Hoppas på bra väder!

Ha en trevlig påsk, allesammans!

Även min syster är supernöjd då jag donerade guldkortet till henne. Just nu pendlar hon mellan LHR-ARN (vilken lounge ska jag tipsa om på LHR T2?).

Alla! :)
Många som på sistone har rapporterat att senator loungen inte varit bra, men enda gången jag varit där var den grymt bra. De flesta verkar förorda United som första val. Det är bara att åka ut några timmar tidigare och testa alla, när Singapore öppnar sin lounge så lär den också vara riktigt bra, tminstone om den håller samma kvalité som deras lounge i Auckland som jag besökte förra året (ska tydligen vara samma koncept).

Tack för svar @palmen . Ett utmärkt svar dessutom som gör att vi inte behöver diskutera lounger i denna tråd.

Precis storstädat lägenheten inför påsken!

SJälv har jag testat en suröl, vem fan kom på den grejen?
Blir att äta påsktallrik om ett litet tag, kanske någon whisky och en god öl senare :)

ImageUploadedByTapatalk1428080135.125877.jpg

Hälsningar från Palma! Här är nästan alla affärer stängda och vällingpulver från Semper kostar 12,50€ :)

Glad påsk!

Aj! Jones' fraktur verkar det som. Kolla upp så att inte senan till peroneus brevis rykt samtidigt.

Jag får anta att han undersökte den ordentligt. Han sa att den kunde gått av lite grann men troligtvis inte då det skulle gjort betydligt ondare än "bara" ett benbrott (som på en manlig smärtskala gör SJUKT ont!)

Toppen