Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

@sembl @vega och jag är på en liten Asien Tour. Hilton Bangkok hade vi två rum: båda uppgraderat från billigast möjliga till Exec Room.

Toppen av service lämnar vi till Conrad Hong Kong som bjuder på en resa från billigaste till 1 Bedroom Junior Suite som jag gissar är ca 60kvm. Vi tackar för detta.. Efter enkel fråga blev också de tänkta 500 HKD per natt extra för 3:e personen borta :)

Stor kontrast till den kastlösa upplevelsen på St Regis i Singapore där allt kostade extra.

@sembl @vega och jag är på en liten Asien Tour. Hilton Bangkok hade vi två rum: båda uppgraderat från billigast möjliga till Exec Room.

Toppen av service lämnar vi till Conrad Hong Kong som bjuder på en resa från billigaste till 1 Bedroom Junior Suite som jag gissar är ca 60kvm. Vi tackar för detta.. Efter enkel fråga blev också de tänkta 500 HKD per natt extra för 3:e personen borta :)

Stor kontrast till den kastlösa upplevelsen på St Regis i Singapore där allt kostade extra.

Det betalar sig att vara Diamond.... :) Conrad Hong Kong levererar alltsomoftast när det gäller uppgraderingar till statuskunder...

Usch för att bo som kastlös :( Fanns det inget ledigt på Conrad Centennial i Singapore?

Hampton Inn, West Ashley Charleston, checkade in sent igår och blev uppgraderad från billigaste rum till junior suite, tror inte uppgradering ingår i guldförmåner på Hampton Inn, förmodligen fullbokat inför påsken.

Toppen