AABack2ARN
Medlem
Ouch, blev du tvungen att ta SK ner till FRA. Tuff start på F-resan...![]()
Mmm. Men man vet att det åtminstone blir bättre om ett tag
Ouch, blev du tvungen att ta SK ner till FRA. Tuff start på F-resan...![]()
Är inte det att maximera F-upplevelsen, i och med att skillnaden blir än mer märkbar dåOuch, blev du tvungen att ta SK ner till FRA. Tuff start på F-resan...![]()
Hvad mon det kan være...Jag kommer rapportera om det står ebd och om jag får någon gratisdryck, isf blir det det odrickbara mousserande vinet bara för att maximeraeller kanske en smoothie då jag flyger F från FRA
och får riktig skumpa och kaviar
Seat-block fail på SK005 idag. Hade positionerat mig på 5c med 7 rader i plus. Det är två (halv)rader totalt i plus som är fulla varav min var en. Och med 99.99% säkerhet har personen på mittensätet ej status.
Håller iofs med men så frustrerande. Hoppas differentiering EBD/EBG kommer inom detta område.Näe, det är ju de utan status de placerar ut sist. Den stora frågan är vilken status personen på 5A hade...
Vet inte om jag kan hålla med dig riktigt. Har EBP men i många fall har jag en mittsätesryttare bredvid mig trots att det finns ett flertal lediga stolar i PLUS. Problemet är att de inte har en klockren rutin/mekanism som i det längsta tar hänsyn till status på redan seatade passagerare och tillser att platsen inte är valbar förrän de sista lediga platserna skall fördelas (vid gate)Näe, det är ju de utan status de placerar ut sist. Den stora frågan är vilken status personen på 5A hade...
Vet inte om jag kan hålla med dig riktigt. Har EBP men i många fall har jag en mittsätesryttare bredvid mig trots att det finns ett flertal lediga stolar i PLUS. Problemet är att de inte har en klockren rutin/mekanism som i det längsta tar hänsyn till status på redan seatade passagerare och tillser att platsen inte är valbar förrän de sista lediga platserna skall fördelas (vid gate)
mmmm, men problemet uppstår då det är två per rad på alla rader och några få "mittsätesryttare(gillar uttrycket)Tycker de brukar vara duktiga på att informera lite diskret till pax i Plus att det finns lediga säten i närheten så man slipper sitta 2 på samma rad när det är 2 tomma runt om kring...