Senaste nytt

Fredagstråden™

Jaha, nu har typ sista fredgen innan resan till SFO/LAX/LAS. På tisdag vid 6 tiden på morgonen där det av och det var tur jag hittade 2 biljetter i C med SAS och kunde använda 241 :)

Söndag förvisso, men helgen har varit intensiv. Flyttade i lördags och idag får jag jobba extra för att finansiera flytten och eftermiddagens storhandling Men har i alla fall fyllt kylen med det viktigaste!
86ec12155e97f2312a539a854dac0072.jpg

I väntan på årets första grillfest :)
Då lär vi oss vad som händer när vi häller marinad i en påse som är trasig........ Man får både tvätta och skura.
Men nu är jag så gott som klar och belönar mig med en Chimay och 17 minuter "Let there be rock" AC/DC (för er som inte känner till den) :p

Glad påsk på er alla

Fredags frukost på radisson arlandia. Landade sent igår med familjen efter en riktigt bra flight i sas go. Det började inte så bra igår då taxin inte dök upp och en ny fick ordnas en halvtimme sent, typiskt att taxin alltid varit i tid när jag åker själv..... Efter landning på Arlanda så hände det plötsligt, våra prio taggade väskor var redan på bandet och först tillsammans med andra prio taggade. Trots att vi satt på rad 5 och kom direkt av och snabbt genom pass kontrollen och var vid baggage endast fem minuter efter avstigning.

Nu 2 veckors semester i sverige. Glad påsk på er alla.

Toppen