Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar ifrån SAS Gold loungen på Arlanda T5. Internet är riktigt långsamt och loungen bara halvfull...

Boarding mot Frankfurt om 30 min.

Nu i Finnair Lounge non-schengen på HEL. En hel del folk och mer lär det bli innan flygningarna österut börjar boarda om ca en halvtimme. Fick bli plats vid den höga disken med sikt rakt ut mot entrén... Flygningen hit från GOT var relativt händelselös men helt ok, lite käk och lite bubbel samt en kaffe så är jag rätt nöjd. :)

Merhaba Lounge i Dubai World (DWC). Underlig lufthavn med naesten ingen mennesker eller fly her i ørknen 37 km fra Dubai city. Afgange er faa, kun 9 afgange i de næste 12 timer selv om lufthavnen (p.t. cargo) kan lette eller lande 7 fly samtidigt og kapaciteten er fra 2017 ca. 150 mio. passagerer per aar. P.t. er det QR Wizz, og Gulf Air de eneste selskaber jeg kan se på monitoren! Merhaba her er en kedelig 3-djepartslounge for QR, skal med A320 til Doha, derfra till BKK med B777 iaften.

Riktigt uselt wifi i Senator-loungen på Newark idag. Men jag klagar inte ändå - Erik Viking står utanför fönstret och är planerad för SK908 om en stund.

Det är andra gången nu. Både på vägen hit för en vecka sedan och hem så var det gamla kabinen listad två dagar före avgång, och de bytte till nya precis innan. För en gångs skull tur med equipment change!

Hälsningar från JAL Sakura First Class lounge på Tokyo HND:s internationella terminal. Solen skiner och det börjar bli varmt och fint. Efter 1,5 vecka som mestadels varit kall är det dags att be ge sig hem till ännu kallare väder. Nu väntar BA flight 8 i First.

Hälsningar från JAL Sakura First Class lounge på Tokyo HND:s internationella terminal. Solen skiner och det börjar bli varmt och fint. Efter 1,5 vecka som mestadels varit kall är det dags att be ge sig hem till ännu kallare väder. Nu väntar BA flight 8 i First.
Hälsar tillbaka från andra sidan stan (Narita). Skall med BA flight 6 i Club World. Vi ses i GF :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen