fcx
Medlem
Vänner,
Några observationer i denna tråd:
1. Vi måste komma ihåg, detta är en tragisk händelse. Låt oss först och främst fokusera på att 150 människor dog.
2. Fundera på punkt 1 en sekund, och sedan gå ut och krama någon du tycker om
3. Hoppas vi kan undvika använda spekulationer runt denna hemska händelse som ammunition om andra diskussioner
4. Så ta en paus från din antagonist några dagar och kom ihåg punkt 1: de 150 människor som avled
Den riktiga händelsen kommer ta en del tid innan efterforskningen kan med säkerhet fastställa vad som har hänt. Oavsett är den en tragedi, men låt det vila.
Jag har under många år varit en stor anhängare av Lufthansagruppen. Trots de ändringar som de har gjort har jag ett högt förtroende för Lufthansagruppen. Jag observerar ett strålande exempel på "Crisis Management" och jag tycker Lufthansa agerar otroligt medmänskligt och med stor respekt. Jag är ohört imponerad, och tycker Carsten Spohr framstår som en stor ledare i denna tragedi. Så all heder åt Lufthansagruppens agerande i den ohörda tragiska situationen. Det påminner mig om hur duktiga SAS och särskilt Marie Ehrling var efter olyckan på Linate i 2001.
Kom ihåg 1 och 2..
Ta det lugnt nu med varandra..
Tack