Senaste nytt

SAS Viking (LN-RKN) börjar twittra!

Kan man se någonstans var LN-RKN är planerad att flyga nu på fredag, 27/3?

Hittar den nya kabinen (LN-RKN) på SK909 CPH-EWR när jag kollar ExpertFlyer. För övrigt kan du kvällen innan avgång gå in på København - Er flyet i rute? eller Oslo - Er flyet i rute? och välj därefter flyg imorgon och leta efter en Wifi-symbol över din flygning. Dyker den inte upp på varken CPH eller OSL, är den troligtvis sjuk eller går från ARN.

Någon som har möjlighet att se var LN-RKN planeras flyga i morgon? Blev ombokad till SK0909 CPH-EWR och det hade varit en trevlig överraskning med när min ursprungliga plan att flyga KLM:s 747 försvann i samband med ovädret på AMS.

Någon som har möjlighet att se var LN-RKN planeras flyga i morgon? Blev ombokad till SK0909 CPH-EWR och det hade varit en trevlig överraskning med när min ursprungliga plan att flyga KLM:s 747 försvann i samband med ovädret på AMS.
Han flög från Arlanda i morse, tidigare har det ofta följts av en retur till Köpenhamn så tror du har goda chanser! Kolla flightradar om nån timme när flighterna hemåt lämnat Newark.

Han flög från Arlanda i morse, tidigare har det ofta följts av en retur till Köpenhamn så tror du har goda chanser! Kolla flightradar om nån timme när flighterna hemåt lämnat Newark.
Tyvärr verkar sk910 vars Oy-kba ikväll A340...:(

Någon som vet hur det går för RKH i Zurich borde va dax flaxa hem snart?!

Toppen