Nej jag kan inte riktigt släppa det här, jag ber verkligen om ursäkt om jag är helt ute och seglar. Men varför är allt så generiskt? Alla texter är som hämtade från olika sidor och bilderna, ja det är ingen som sticker ut som går att identifiera, dvs går att hitta överallt.
Le Royale Monceau – ett parisiskt palats från jazzens guldålder
"
Royal Monceau har två Michelin-restauranter. La Cuisine serverar klassiska franska rätter, och använder ofta färska kryddor från hotellets botaniska trädgård. Det är också här vi äter en fantastisk lunch. Vi blir sittande länge, och det var svårt att lämna den behagliga atmosfären och den fantastiska service vi fick. På den andra sidan av baren på hotellet ligger den italienska restauranten Il Carpaccio, en charmig restaurant som har Roberto Rispoli som chef. Bägge restauranter gav oss fina, autentiska upplevelser. Trots allt måste vi säga att den italienska restauranten blev vår favorit, här blev vi bemötta med personlig entusiasm och skall vi säga kärlek till maten. Och inte minst kunde vi märka närvaron från chefskocken, som verkligen gav lokalen en speciell vibe och gick runt och pratade med gästerna."
Okej man är på ett riktigt fint hotell, och beskriver exakt vilka restauranger som finns men inte vilken mat man åt, känns för mig rätt konstigt.
"Även hotellets minsta rum är mycket dyrare än ett normalt rum på ett 5-stjärnors hotell. Å andra sidan är rummen fullproppade med lyx och komfort"
Men nämner absolut ingenting vad som finns?
Osv går väl att fortsätta genom hela artikeln, allt som beskrivs är sådant man kan se på bilder. Jag kanske är för trött, har inte sovit på 2 dygn. Men hehe konspiratören i mig väcktes..
Fick intrycket att hon reste ensam, men jag kan lätt missförstå när det är Norska.