Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Thornado

Medlem
Det står i texten "välja något att dricka från SAS Café".
(Vilket bör vara samma som Pandion?)

"något att dricka" är väl inte samma som Pandion som även kan välja något att äta?
Detta är tyvärr lite synd, då jag ofta är nöjd med att dricka en kopp te, men gärna skulle ta en muffin till den. Nåväl - baby steps - det är bra att nånting händer iaf. För väl börja dricka smoothies på alla flighter.

Du har helt rätt, EBP står på SAS listor.

Jag har för mig att jag läst något nånstans att Amadeus bara har stöd för fyra statusnivåer. Uppenbarligen tyckte man att detta borde vara alldeles tillräckligt när man designade systemet (hej Y2K-tänk! :) ).
 
D

Deleted member 4971

Guest
Det står i texten "välja något att dricka från SAS Café".
(Vilket bör vara samma som Pandion?)

Nej pandion har fri tillgång på allt som finns i vagnen förutom alkohol inrikes. Det är väl en kostnadsfråga, men samtidigt känns det knepigt/onödig tid om någon beställer 3 cola och en blå wasa att då vara tvungen att betala 20:-
 

Ricci

Medlem
Jag läste för snabbt när jag läste @SAS404 fråga om det gällde "hela sortimentet"...
Jag tänkte bara på dryck och inte att Pandion har gratis mat också.....där av mitt svar "samma som Pandion".
 

flum

Medlem
Någonting är definitivt pågång. Idag på min flight sk010 kom pursern fram till mig och sa typ: Hej, vi på SAS är väldigt tacksam för att du flyger så ofta med oss. Inom en snar framtid kommer en rad förändringar att ske som förbättrar för dig, och som uppmärksammar dig som diamantmedlem.
 
Toppen