Senaste nytt

Fredagstråden™

Ja, då var man hemma i Sverige igen. Snöslask på ARN...
Kändes väl inte helt rätt att komma klädd i ljus sommarkostym med ecuadorsk halmhatt på huvudet, men det bjuder jag på. ;)
Ett businessclassrum var uppgraderat och klart när jag checkade in på Radisson Arlandia. Blir nog att ta ett varmt bad och avsluta skumpan från sista flygningen. Reser vidare till KRN så sent som 17:10 i morgon, så den sena utcheckningen till tidigast kl 15 uppskattas! :)

På bordet i rummet fanns lite frukt och snacks samt en flaska vatten. Det verkar som om det börjar hända lite saker för Club Carlson Gold-medlemmar nu. På Park Inn i Frankfurt fanns ett välkomstbrev och en liten present. En liten extra krydda i tillvaron är aldrig fel...

Härligt vara hemma... Taxins bagagelucka har frusit och vi är 6 pers i bilen. 30 minuters väntan på bagage samt möblerande av passagerare och väskor i bilen och jag har lite lätt bråttom till ett möte som började för 15 min sedan. -5 och blötsnö här i Kiruna för andra dagen i rad, tydligen. Blir som lim på bilen...

Min helg börjar lite tidigare än vanligt med BA 6 och BA 782 imorgon. World Traveler Plus på långflyget, det är första gången jag flyger något annan än ekonomi, så något att se fram emot.

Jobb å sedan partykryssning med kompisarna Helsingfors-Stockholm-Helsingfors. Förfest blir i hytten med Mega Shark vs Mega Octopus på tvn å korten på bordet.

Min helg börjar lite tidigare än vanligt med BA 6 och BA 782 imorgon. World Traveler Plus på långflyget, det är första gången jag flyger något annan än ekonomi, så något att se fram emot.

Som jag skrev i en annan tråd så blev jag helt oväntat uppgraderad i gaten till business class! Helt fantastiskt, har aldrig haft en sån bekväm resa över Sibirien. Måste nu inse att det inte kommer att bli så här bekvämt varje gång :(

Som jag skrev i en annan tråd så blev jag helt oväntat uppgraderad i gaten till business class! Helt fantastiskt, har aldrig haft en sån bekväm resa över Sibirien. Måste nu inse att det inte kommer att bli så här bekvämt varje gång :(
Det är ordentligt beroendeframkallande och det är svårt att sätta sig där bak igen.
Grattis på Op-Upen :)

Toppen