Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Ikväll Parmelia Hilton i Perth.
Uppgraderad till King Room. Fick även en drinkvoucher denna gång. Två flaskor vatten "on the house" också.
Blir här i två nätter, sedan börjar hemresandet.

Igår Hilton Doha. Uppgraderad till King+ på Exec Floor med seaview. Mycket
smått och gott på rummet: minimuffins, chokladfat och "finvatten".

Idag Hilton Salalah. Uppgraderad till King. Kakor, arabisk konfekt och "finvatten".

• Gilla
Reactions: doc
Här är resultatet av feldebiterade jordgubbar 110kr istället för 82kr :
"Tack så mycket för ditt mail angående er vistelse på Alla Hjärtans Dag. Jag är verkligen ledsen att det inte helt fungerade med er beställning samt priset på jordgubbarna och jag har undersökt det hela närmare. Dessvärre hade det blivit en miss med informationen som kom via det centrala systemet där din bokning kom in från och även då priset. Jag har naturligtvis tagit det här vidare och sett över rutinerna så att det inte händer igen och då ni kommer tillbaka till oss redan i mars så skulle jag vilja ge er en gratis uppgradering till en Juniorsvit, då ni dessutom firar två år tillsammans, som kompensation." I <3 HILTON

Edit: fortf. blue

Last edited:
Vi hade turen att få en grymt bra uppgradering på Conrad Bali i lördags och nu huserar vi en Ocean View Suite på 110m2. Ett stenkast från havet med en altan som är större än vår lägenhet i Phuket. Det stod även en flaska Champagne och väntade på oss i sviten med ett brev "Welcome back to Conrad Bali Mr.Ozz." Jag frågade om det var ok med frukost på rummet i stället för suite/restaurangen och det var självklart inga problem och av någon märklig anledning slapp jag även "service charge" vilket vi brukar få betala på roomservice. Jag hade bokat billigaste Deluxe Garden King och är HHD.

Kör en liten sammanfattning av senaste tidens stays:

Status HHG (tack för tipset BC)

Hilton Brighton Metropole
Bokat Queen, uppgraderad till standard dubbelrum. Ingen frukost, men en drinkvoucher och 2 flaskor vatten.

Hampton By Hilton Amsterdam Boulevard
2 flaskor vatten och en drinkvoucher.

Hilton Slussen
Bokat Queen, uppgraderad till Executive King. Frukost, drinkvoucher och 2 flaskor vatten, mycket positivt!

Hilton Slussen (via jobbets resebyrå)
Gratis frukost.

Hilton Schiphol (via jobbets resebyrå)
Bokat Queen, uppgraderad till Executive Queen med Lounge access. Gratis frukost i Loungen samt 2 flaskor vatten på rummet.

Toppen