Du råkar inte veta hur mycket bandbredd/hastighet som brukar finnas att tillgå totalt? Är det via satellit eller?Agö skrev:Det tycker jag låter liteförgeneröst faktiskt. Jag hoppas att det inte påverkar kvaliteten.Klicka för att utvidga...
Du råkar inte veta hur mycket bandbredd/hastighet som brukar finnas att tillgå totalt? Är det via satellit eller?Agö skrev:Det tycker jag låter liteförgeneröst faktiskt. Jag hoppas att det inte påverkar kvaliteten.Klicka för att utvidga...
Haha, nej sådant där kan inte jag. Däremot finns det säkert flera andra här som kan svara på det.bnr skrev:Du råkar inte veta hur mycket bandbredd/hastighet som brukar finnas att tillgå totalt? Är det via satellit eller?Klicka för att utvidga...
@fcx kan satellitkommunikation. Kanske han vet...Agö skrev:Haha, nej sådant där kan inte jag. Däremot finns det säkert flera andra här som kan svara på det.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Du råkar inte veta hur mycket bandbredd/hastighet som brukar finnas att tillgå totalt? Är det via satellit eller?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:@fcxkan satellitkommunikation. Kanske han vet...Klicka för att utvidga...
Hela flottan kommer inte att få den nya kabinen enligt den info som finns tillgänglig nu. Planen är att alla A330 ska uppgraderas innan sommaren. Även 3 stycken (av 7, räknar inte LAN-planet) A340 ska få nya kabinen och SAS hoppas att 1 av dom ska vara uppgraderad innan sommaren. I slutet på året är tanken att 7 av de gamla planen har nya kabinen och att 2 nya plan har det.Johanna skrev:Hur lång tid kommer det att ta tills hela flottan har bytt inredning?Klicka för att utvidga...
Ser mer info här:Ludjo skrev:Skiljer sig platserna på första raden i business något från rad två och bakåt?På bilden tycker jag mitten stolarna ser lite annorlunda ut, men kanske endast en synvilla!Klicka för att utvidga...
Det er LN-RKH som er næste maskine, og det er den som har stået i Chicago.Voyageur skrev:Vore ju kul att få följa även nästa maskin direkt både här och genom SAS och få svaret på den stora frågan om det är Arlanda som får nästa maskin.Klicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Nu när Erik Viking är klar, är det någon som vet vilket nästa plan är på tur? Denna borde väl vara redan nere på plats om schemat stämmer.Klicka för att utvidga...