Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Millennium Hilton Bangkok, bokade ett King+Twin deluxe rum åt familjen blev uppgraderad till King+Twin deluxe plus connecting rum på 28'de våningen. Riktigt bra för 1 natt. Skulle ha fått executive room med lounge tillgång men då endast för ena rummet så jag struntade i det. HHG status 1 månad till, suck...

Statuslös uppgraderad på hilton slussen idag. Från billigaste rummet till ett twin deluxe högst upp med balkong !:) tyvärr ingen lounge men frulle o wifi ingår då jag bokade under vinterkampanjen. 1 stay kvar till guldet :)

Schysst! Hamnade du i rum 5516? Jag körde min 4 stay där (fre 13 feb).

@bL0m 5514 men riktigt bra värde för pengarna jag la på det ursprungliga rummet. Nästa stay är i slutet av mars och har då bokat ett king executive rum på samma vinterkampanj så förhoppningsvis blir det även en uppgradering då. Är f.ö väldigt nöjd med personalen, mycket trevliga :)

Hilton Aten, från billigaste pre-paid till Exec Room med vyer över Akropolis.. Tyvärr pågår ett byggjobb framför hotellet som det stod en kran iväg ibland.

Bra hotell: använde alla faciliteter denna gången inkl Spa och Gym.. Takbaren och restaurang mycket bra..

191d74662c1218c77047e8c09a9b4a9b.jpg

65470f4ac5a2bb57bb5a5c40678a42c0.jpg

75c5ab7f2818f5428e14321b7668d184.jpg

Hilton Milano, från billigaste företagsrate till executive room med lounge och frukost. Har guldstatus. Helt ok hotell men inte topp, pågår dock renovering.

Hilton Slussen i SAMMA RUM som jag bokat. Första gången detta händer på så länge jag minns. Blev helt stum, gick in i chocktillstånd, Receptionisten väldigt ursäktande, Jag såklart fullt förstående och erbjöd mej direkt att bo på en stol i lobbyn om någon annan behövde mitt enkla kyffe i annexet. :) Kanske startar en ny tråd eller varför inte ett helt forum "har du INTE blivit uppgraderad på Hilton?" . Jag tar för säkerhets skull med mej cash till Loungen ifall HHD även måste betala frukost:)

Hilton Slussen i SAMMA RUM som jag bokat. Första gången detta händer på så länge jag minns. Blev helt stum, gick in i chocktillstånd, Receptionisten väldigt ursäktande, Jag såklart fullt förstående och erbjöd mej direkt att bo på en stol i lobbyn om någon annan behövde mitt enkla kyffe i annexet. :) Kanske startar en ny tråd eller varför inte ett helt forum "har du INTE blivit uppgraderad på Hilton?" . Jag tar för säkerhets skull med mej cash till Loungen ifall HHD även måste betala frukost:)

Välkommen till min och @agehall värld - vi får aldrig något som HHD ...

Doubltree heathrow från billigaste rum till... Tada they messed up och jag fick det finaste och största kingrummet de hade, 10 drinkvouchrar i baren och 3 chocolate chip cookies. Allt detta för facila 90 pund.

Peroni nummer 2 intas just nu och cookie nummer två. Och de ursäktar sig för misstaget gång på gång. De checkade in någon annan på mitt rum. Var inte min underskrift på hilton lappen heller. Någon som hade för snarlikt efternamn.

Toppen