Senaste nytt

Fredagstråden™

Én ting er sikkert. Skal aldrig mer ha nåt med bredbåndsbolaget att gjöra. Får en faktura som jag inte skal ha, och når man pröver å ringe de så er det kötider på usannsynlige tider (mer enn 60 minutter) och i praktiken omöjligt att få tak i dem. A R G H...... :mad:

Én ting er sikkert. Skal aldrig mer ha nåt med bredbåndsbolaget att gjöra. Får en faktura som jag inte skal ha, och når man pröver å ringe de så er det kötider på usannsynlige tider (mer enn 60 minutter) och i praktiken omöjligt att få tak i dem. A R G H...... :mad:
Jag har också hört liknande kommentar från mina vänner och bekanta...

Jag har också hört liknande kommentar från mina vänner och bekanta...

Facebooksiden til bredbandsbolaget er ikke et pent syn ATM.... 350,000 nye kunder som de ikke klarer å håndtere, i tillegg til sånne som oss som blir drabbad av dårlig kundebehandling men ikke har sjans å komme igjennom nettopp pga denne overtakelsen av tele2. Helt utrolig at man ikke klarer å håndtere kundekontakt bedre i det 21 århundre, de visste de kom til å få over 1/4 million nye kunder, men forberedte seg ikke.... tragisk.

20150213_123403.jpg

God fredagsmorgon!

En vacker stämningsbild från Boracay (Filippinerna) som kanske lättar upp veckans sista arbetstimmar...

Fredag morgon, bägge barnen har feber så det blir att Vobba lite i dag, skoterutflykten i helgen med familjen har ställts in. Får se hur det här artar sig...

@rob74 Lite för tidigt på kontoret i Sverige för att ta sig en Hendrick's GT, trots att det är fredag. Se om du hittar en Monkeys 47 gin istället. Slår Hendricks med hästlängder!

@rob74 Lite för tidigt på kontoret i Sverige för att ta sig en Hendrick's GT, trots att det är fredag. Se om du hittar en Monkeys 47 gin istället. Slår Hendricks med hästlängder!
Den har jag inte provat. Ska se om den finns här.
Vad kör man bäst i den? Citron, lime, gurka, sparris, rabarber...

@rob74
Oklart om den befinner sig så långt från Tyskland, kostar ca 1000 SEK per liter.

Jag tycker personligen att den är god som GT med lite citron. Det är många som inte tycker att den fungerar i GT p.g.a komplex smak. Den gör sig bra i en martini men då måste man ha en rätt bra ekvivalent vermouth.

Om du är osäker tycker jag i alla fall att du ska lukta på den, den luktar "skog".

Toppen