Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon fran British Airways Terraces Manchester T3 - akta engelsk carb feast serveras som frukost. Jag nojer mig med en kopp kaffe da jag vet att det blir battre i first class loungerna nere i london.

20150209_110045.jpg

Sitter i guldloungen på Kastrup och väntar på Tokyo-flighten. Såklart inga bc-taggar kvar, men kan kanske fråga..
Inga fiskfrikadeller, men något värre, kyckling-dito.

Vad menar du? Det har nog inte funnits några taggar framlagda i loungerna på över ett år. Man måste fråga efter dem.
Det er ikke helt rigtigt, jeg har afleveret tags flere gange i løbet af sommeren! Problemet er bare at der godt kan forsvinde 500'ish på en dag når de er fremme i bowlen...

Jeg skal se om jeg kan aflevere nogen i receptionen næste gang jeg har vejen forbi.

Jasså? Jag var helt säker på att alla lounger slutat med att ställa fram taggar just för att de försvinner för fort då. Jag har inte sett några taggar framme i någon SAS-lounge på bra länge nu (trolige 2 år).

Har forflyttat mig till AA's flahship lounge, klart samre inredning men har man 5 timmar pa LHR T3 maste man ga igenom alla 3 first class lounger. Nu testar vi skumpan har.

20150209_152736.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen