Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Say what!? Hvor mange var i ombord? :O

100% beläggning i First. 12 platser upptagna, dock såg jag att det var 3-4 personer som inte drack champagne. Jag hann väl med 10 glas, vi blev sena ut på grund av cargo loading så de gick väl 1 flaska lätt före starten :D

Efter det kom dom och serverade Palmers & Co Brut från Business class....... Kan man väl tycka lite sådär om...

Hoppas inte dompan tar slut. Det gjorde det på min flight från Tokyo idag efter endast 2 timmars flygande. Då var de 5 timmar kvar till Bangkok o_O
Det fanns gott om dompa! De hade goda röda och vita viner med. Sitter nu i inrikesloungen på BKK. Det tog under 25min hit från det att vi landade. Mycket bra service mellan terminalerna och genom passkontrollen och security.
ImageUploadedByTapatalk1423353206.105056.jpg

Vilket utbud av dryck (champagne) finns på SAS Guldlounge respektive Businessloungen på ARN T5? Är mest intresserad av champagne
Tror att det var någon gång i slutet av 90 talet så serverades det Champagne i Guldloungerna på SAS, under ca ett halvår eller något ditåt.

Hälsningar från BC hörnan på T5 ARN. Lugnt och skönt och vacker morgon. Några dagar i Indien väntar, dit jag tar mig via Zurich i SWISS Business. Ser jag fram emot.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen