Senaste nytt

Någon som är sugen på Lufthansa business class till Madrid imorgon?

Vaknade upp kl. 14. Insåg att det var kört. Synd, hade varit skönt att byta ut snöslasket mot ett par kalla i Madrid.

Vad jag tycker är mer intressant är dock att SAS prisar ut sig totalt. Fanns, precis som förra helgen, inte något vettigt att boka. 7200 SEK till Paris i Go ut/Plus hem?

Säg gärna till om du kommer att göra något liknande igen @Agö Jag har ett väldigt pressat jobbschema fram till sommaren och det är sådana här sista minuten resor jag oftast bara har möjlighet att ta. Tittar på Stockholm-Barcelona-Stockholm nästa lördag :)

Säg gärna till om du kommer att göra något liknande igen @Agö Jag har ett väldigt pressat jobbschema fram till sommaren och det är sådana här sista minuten resor jag oftast bara har möjlighet att ta. Tittar på Stockholm-Barcelona-Stockholm nästa lördag :)
Precis, i samma situation så man får väl fånga dagen som det heter!

Kan tipsa om ATH som en bra destination med hyfsade priser från ARN med LH, LX, och OS i C. Annars tycker jag OS priset till LIS med rutten ARN-VIE(OS)-ZRH(OS/LX)-LIS(LX) är rätt bra.

@Agö eller någon annan som är intresserad att köra Madrid lördag - söndag denna vecka som kommer? Stockholm-Madrid-Stockholm med Lufthansa för 4 870 SEK och det finns ett Hilton precis vid flygplatsen som ser väldigt trevligt ut! :)

Jag sviker Barcelona och tar en sväng till huvudstaden istället. Jag har bokat Stockholm-Madrid-Stockholm för nästa helg. Lämnar Stockholm-Arlanda 06.35 på lördag och landar igen 12.15 på söndagen :)

Toppen