Senaste nytt

COOP Medmera mer

De har förmodligen spärrat bankgirot till räntor på banklån. Men testa, fungerar bankgirot så torde det bara vara att köra på. Tänk dock på att det tidigast går att betala via betalo två vardagar framåt i tiden. Dessutom, om jag minns rätt, så måste du först ha använt kortet fysiskt i t ex en butik minst en gång innan du kan använda det för att betala via internet.
Jag har testat med SBAB och det bankgiro-kontot är spärrat på betalo. Vad menar du med att det bara går att betala två vardagar framåt? Det gäller väl bara direktbetalningen, längre framåt går bra men då får du en påminnelse dagen innan pengarna dras?

Fortfarande inga poäng på mitt konto heller. Känns som att det kommer strula på samma sätt som med de 5000 poängen man fick när man gick med. Krävdes åtskilliga telefonsamtal till kundtjänst för att slutligen på poängen.
Säkert samma visa den här gången också ja. Jag har fortfarande inte heller fått mina poäng. Däremot fick jag faktiskt mina välkomstpoäng som jag skulle.

Fick ett felmeddelande när fakturan från Santander skulle betalas (gäller säkert andra låneinstitut också). Hur som helst så fick jag kortet I början av januari och har per idag skramlat ihop nästan 50000 poäng. Nästan en t/r biljett till Oslo I månaden om det fortsätter så här. :)

(Oslo som exempel eftersom min fru flyger dit ofta till sin familj)

Det har funderats en del här på forumet om växelkursen mellan Coop poäng och SAS Eurobonus kommer förändras efter 31 mars. Detta klipp från Coops utskick idag bekräftar att det verkar bli så.

Attachments

• coop.jpg
    coop.jpg
    81,6 KB · Visningar: 516
Toppen