Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den finska portern behover till slut skoljas ner.

20150126_165943.jpg

God morgon från SAS Scandinavian lounge i köpenhamn. Kom med 06.15-flyget från Stockholm och ska vidare till berlin på en liten "utflykt/mini-mr". Vi var bara 3 personer i loungen på Arlanda men här är det fullt hus...

Btw, någon med erfarenhet som förstår varför jag i morse blev nekad fast track på HEL som emerald? (Flög AY inrikes)
Som emerald pa AY ska du ha tilltrade till fasttrack, var biljetten kopt genom nagot annat bolag? Var det ko i vanliga securityn sa tidigt pa morgonen? Om det ar ko och du inte har tilltrade till fasttrack (BA) kolla om securityn pa overvaningen ar oppen, dar brukar det aldrig vara ko sa man kommer igenom snabbt.

Finnair loungerna ar valdigt bra och frasha, dock tycker jag att premiumloungen borde ha varm mat, speciellt som dom har det i businessloungen intill.

Jo, jag vet att jag 'ska' ha access, men jag var i god tid så orkade inte tjafsa. AY-biljett på AY-stock, så inget konstigt där. Det var ca 5 min kö till slow track vid 06.15. Det hade säkerligen hjälpt att gå där uppe, ska komma ihåg det nästa gång!

Jag har inte varit i premium loungen på ett tag, men håller med att det borde gå att fixa varmt käk. Även businessloungen i Schengen gate 22 har ju det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen