Snart kommer @agehall att informera om att man inte skall lita på flygbolagets kundtjänst!
Standby upgrade for points on SAS Intercontinental flights
- Standby upgrade on scheduled flight operated by SAS can be used by member and accompanying family members or friends on the same flight.
- The upgrade request should be made at check-in or at gate. Points will always be deducted at gate.
- Upgrade is subject to space and meals being available in the upgraded class.
- Members should make sure that they have sufficient points to use for the upgrade.
- The standby upgrade do not entitle the bearer to any lounge access or extra baggage allowance.
- The original ticketed class applies as basis for point accrual.
- The standby upgrade is not available on charter flights, award trips or codeshare flights.
- Please note that if you have ordered a special meal, observe that the original meal reserved
will be served in the higher class.- Standby upgrade for passenger with infant is available subject to available seating and at no
additional charge for the infant.
Tjo flöjt, fick mail härom dagen om uppgradering till plus, hakade på och idag fick jag svar att jag blivit uppgraderad på min resa SK705 HEL-ARN 21/1, trevligtDom gör reklam för möjligheten att OT-uppgradera i mail till dom som har minusbiljetter så.....
Det var ju till skillnad från andra priser jag sett mycket vettigt.Min SASVIP resa till Geneve för 800kr i Go, erbjöds via mail att uppgraderas till Plus. 30€ för ditresan och 34€ för hemresan. Jag testade bägge och ser nu (i Appen) att resan ner är i Plus. Gott nu gäller det bara att komma in på SAS hemsida och byta till en fönster/gång-plats.