Finns det någon möjlighet (läs risk) att de kollar på detta när man tex checkar in ?
Är det någon som vet ifall jag kan boka ett rum i veckan för en stay vid månadsslutet men signa upp mig för kampanjen precis innan jag drar eller måste jag registrera mig för programmet innan jag gör en bokning ? Vill ju helst ha så lång tid som möjligt på att klara dessa 4 stays men vill boka relativt snart då jag antar (vet ej om det är fel) att priserna blir högre desto senare jag bokar ?
Är det någon som vet ifall jag kan boka ett rum i veckan för en stay vid månadsslutet men signa upp mig för kampanjen precis innan jag drar eller måste jag registrera mig för programmet innan jag gör en bokning ? Vill ju helst ha så lång tid som möjligt på att klara dessa 4 stays men vill boka relativt snart då jag antar (vet ej om det är fel) att priserna blir högre desto senare jag bokar ?
Allt vad gäller kampanjer likt denna har vi på forumet fått lära oss att aldrig nämna till hotellet så det gör vi inte. Bokningsläget får man hålla koll på och avboka det första rummet om/när ett eventuellt bättre erbjudande dyker upp.@Steve Var du tvungen att säga till vid check-in då eller följde det med automatiskt ? Det låter som ett väldigt bra tips, tack!
Jo den delen har jag snappat upp, det jag undrade var mer ifall du vid check in behövde uppge ditt medlemsnummer då du reggat för HH senare än vad du bokat vistelsen ? Eller har jag missförstått dig ?Allt vad gäller kampanjer likt denna har vi på forumet fått lära oss att aldrig nämna till hotellet så det gör vi inte. Bokningsläget får man hålla koll på och avboka det första rummet om/när ett eventuellt bättre erbjudande dyker upp.
Jag har signat upp på CWT erbjudandet men det synns inte på min sida heller.Snarare dumdristigt. Iaf om man inte kan visa att man är CWT.