Senaste nytt

Årets julklapp - BC Edition

@rob74 jag råkade ut för exakt samma sak.
Ringde till Thai i Bangkok (blev hänvisad dit från USDM), det var mitt i natten så Sthlm var inte öppet. Hon jag fick prata med där förstod "problemet" av att ha blivit nedgraderad och blev lovad att de skulle ta det vidare. Efter typ 1-2 dagar fick jag ett mail där de bad om ursäkt och med info om att jag var bokad på morgonflighten med A380 trots att det inte fanns awardplatser kvar i First på den. Är väl bara att ringa, testa Sverige först, om inte de vill hjälpa till är det nog bara testa med Thailand.

@rob74 jag råkade ut för exakt samma sak.
Ringde till Thai i Bangkok (blev hänvisad dit från USDM), det var mitt i natten så Sthlm var inte öppet. Hon jag fick prata med där förstod "problemet" av att ha blivit nedgraderad och blev lovad att de skulle ta det vidare. Efter typ 1-2 dagar fick jag ett mail där de bad om ursäkt och med info om att jag var bokad på morgonflighten med A380 trots att det inte fanns awardplatser kvar i First på den. Är väl bara att ringa, testa Sverige först, om inte de vill hjälpa till är det nog bara testa med Thailand.
Ok, tack! Får ringa dem och se vad det leder till.

@Matsson
Jag stämmer in i kören, att det var ett bra köp! :) Blir trevligt att testa den i skarpt läge nu.
Leveransen kom till det ombud som jag misstänkte.

Däremot kommer inte min nya dator förrän nästa vecka, så jag får dras med gammhärken på resan...
Den kom ju till Luleå strax efter lunch igår, så nog hade de väl kunnat få med den med dagens leverans, tycker jag. :mad:

@palmen
Ringde just Thai i Stockholm, men de hävdade att de inte kunde göra något, utan att det bara är SAS som kan boka om, vilket ju iofs är korrekt.
Får väl försöka med Thailand då...

Vilket av numren där ringde du?

Last edited:
@palmen
Ringde just Thai i Stockholm, men de hävdade att de inte kunde göra något, utan att det bara är SAS som kan boka om, vilket ju iofs är korrekt.
Får väl försöka med Thailand då...

Vilket av numren där ringde du?
Ingen aning vilket nummer jag ringde, tror jag pratade med USDM i USA först som gav mig ett nummer till Thailand.

Ni som har fått era, är ni nöjda? Någon som har tid och lust att göra en kort recension och ta några bilder från användning i verkligheten?

Toppen