Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

När jag signade i augusti fick jag ingen bekräftelse, inget syntes på min profilsida heller. Kontaktade HHonors kundservice efter min första stay och fick då bekräftat att jag var med i kampanjen. Efter 4 stay så hoppade jag upp till HH Gold.

Mitt konto nollställdes vid årsskiftet. och det går inte att anmäla sig igen för då säger den att jag redan är anmäld. Hade bara en stay kvar som jag skulle ta i Bangkok.

När jag signade i augusti fick jag ingen bekräftelse, inget syntes på min profilsida heller. Kontaktade HHonors kundservice efter min första stay och fick då bekräftat att jag var med i kampanjen. Efter 4 stay så hoppade jag upp till HH Gold.
Var detta CWT erbjudandet Steve ?

Jag var något otydlig, det jag frågade kundservice var hur många dtays jag hade kvar till HHG och fick svaret 3.

Regel nr 1 när man nyttjar misstake fares, erbjudanden man kanske inte har rätt till etc är "RING ALDRIG FLYGBOLAGET!" (i detta fall hotellkedjan då). Oavsett hur safe man tror det är, så är det bättre att inte göra det för i slutändan ökar bara risken att de tar bort erbjudandet. Minimera all mänsklig kontakt för varje gång en människa tittar på ditt konto/bokning så ökar risken att det upptäcks.

T
Regel nr 1 när man nyttjar misstake fares, erbjudanden man kanske inte har rätt till etc är "RING ALDRIG FLYGBOLAGET!" (i detta fall hotellkedjan då). Oavsett hur safe man tror det är, så är det bättre att inte göra det för i slutändan ökar bara risken att de tar bort erbjudandet. Minimera all mänsklig kontakt för varje gång en människa tittar på ditt konto/bokning så ökar risken att det upptäcks.
Tack @agehall, uppskattar det konstanta lärandet genom detta forum och de tips och råd som generöst delas med övriga medlemmar. Ni som är mer seniora på forumet verkar ha tips och erfarenheter kring de flesta tänkbara situationer. Är med stort nöje jag dagligen lär mig mer i den ädla konsten att resa!

Toppen