Senaste nytt

Extra bonusplatser hos SAS

Alltså, jag kan inte låta bli att tycka det är smått patetiskt. Så SAS premierar sina Diamond-kunder genom att skicka dem reklam innan de skickar till andra? Är deras IT-system så jäkla ruttna att de inte kan hantera att vissa saker får bara Diamonds göra?

Alltså, jag kan inte låta bli att tycka det är smått patetiskt. Så SAS premierar sina Diamond-kunder genom att skicka dem reklam innan de skickar till andra? Är deras IT-system så jäkla ruttna att de inte kan hantera att vissa saker får bara Diamonds göra?
Tydligen. Kollade precis med fruns EBG-konto och platserna är helt öppna.

Ni som är sugen att resa till San Francisco i C för poäng bör snabba på! "Bra" tillgång jan-mars

Exempelvis i C när jag kollade lite snabbt.

Utresa ARN 11 feb (4 platser) 15 feb (2 platser) 18 feb (4 platser) 11 mars (2 platser) 18 mars (2 platser) 19 mars (2 platser)

Hem SFO 23 feb (8 platser) 31 mars (4 platser)

Last edited by a moderator:
Jag är EBD och har fått mailet också kl 10.01 idag.
SK-IT misslyckas igen, märkligt att det är öppet för alla :mad:
Hittade förövrigt Houston-Stavanger-Arlanda 11 Feb, 8 platser ska det finnas, men det går ju såklart inte att boka!

Attachments

• ARN-IAH.png
    ARN-IAH.png
    77,5 KB · Visningar: 285
  • SK C.png
    SK C.png
    401,4 KB · Visningar: 281
Ni som är sugen att resa till San Francisco i C för poäng bör snabba på! "Bra" tillgång jan-mars

Exempelvis i C när jag kollade lite snabbt.

Utresa ARN 11 feb (4 platser) 15 feb (2 platser) 18 feb (4 platser) 11 mars (2 platser) 18 mars (2 platser) 19 mars (2 platser)

Hem SFO 23 feb (8 platser) 31 mars (4 platser)

Är EBD, fick mailet 10:08.
Bokade 24/2 till 3/3 till EWR för 3 pers i C direkt i mobilen när jag fick mailet. Avbokade en tidigare bonusbokning i Y liknande datum.
Jag tog även 18-31 mars till SFO i C för 2 pers för nån minut sedan.

EBD och har inte fått något alls ännu.

Å andra sidan kanske det är lika bra, har just bränt ner poänginnehavet på *A så det inte räcker till intercont i C på en stund ändå :)

Toppen